Jasmine Fooladi

Nu är det allt lilla jasminos tur,
och hon är ingen vanlig filur.
Nej hon är min kära vän som idag fyller år,
17 sommrar och fler kommer hon få.
Det var nu snart ett år sen,
och ett år sen är längesen.
Längesen vi i klassrummet gick ut,
och osäkra till varann sa salut. 
 
Och allt sedan dess har vi haft en jävla massa kul,
allt från Adrian lux, dans och rim vid jul.
Minnena med dig kommer man sent att glömma,
med dig har jag dansat så att rumpan börjat ömma. (hahahaha)
Ja dansa, det kan du allt,
men skaka rumpa framförallt.
 
Och även fast jag denna speciella dag inte kunde närvara,
hoppas jag att du mina gratulationer kommer besvara.
Puss och kram karameke!
hoppas du kan gå på någon bra fek(k)e! haha
 
 
GRATTIS JASMINO ♥
 
 
 
hade sjukt många bilder på dig haha men här är några, klaga inte då lägger jag upp några ännu fulare B)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0