Jönköping

Tjenare!
 
Nu är de första dagarna för de här året gjorda! Har varit en ganska kul start, tycker jag i en faktiskt fin skola :) Så är suuuper nöjd!! Vi har haft massor med lära känna grejjor med ettorna och treorna, det är också kul så att man lär känna varandra liksom och bli en mer tajt grupp! Speciellt i  Onsdag då vi var i massor av olika grupper blandat med ettor, tvåor och treor. Jag va med Lukas, Daniel och Tim sedan några andra 97:or som jag intekommer ihåg vad de heter.. Men de va kul! Vi va helt klart bäst och slog rekord på ALLT! Ska bli kul att se dom bilderns som är tagna därifrån sen ;) Sedan i går så va vi i tre grupper och hade övningar om hur man ska bemöta andra de va ganska tråkigt dock.. Och idag va de rektor prat och skåputdelning typ:) 
 
Annars så åker ja till Jönköping imorn med laget för en träningscup :) ska bli riktigt roligt de ! Så nu ska jag sooova så att jag kommer upp till dess. !! 
 
Pussss Cilla 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0