puss

Hejhej!
 
Har inte varit hemmaunder helgen, därav dålig bloggnig, tur att jag har beccaaa! Men i fredag så sov jag hos fanny vi kom väl hem från Joanna runt halv två eller nått. Sen så satt vi bara och pratade i hundra år om allt och inget och sen var klockan helt plötsligt typ halv sex på morgonen, tänk om tiden kunde gå så fort när man är ute och springer eller nått! ;) Vi vaknade då ganska sent, så då var de stressigt!! Efter att ha ätit så åkte jag till huddinge och mötte Fanny E  ochlämnade mina saker där för att sedan ta oss vidare för grillfest med laget! De var riktigt trevligt, då fick man liksom lära känna alla mer! Imorn lär jag ju inte göra ett skit så ska väl passa på att sova lite nu :) <3 
 
Pusss Cillla 
 
 
orkade inte fixxa sista bilden...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0