tidsinställt inlägg

Jag har insett att min senaste kyss: Var alldeles jättemysig
 
Jag lyssnar på: Under the sun -John de sohn
 
Jag pratar: Om ointressanta saker
 
Jag tycker om: MAT
 
Jag avskyr när folk: Tror att de är nåt/ Spelar dumma/ attentionhorar
 
Min bästa vän är: Helt underbar
 
Min första vän hette: Heter* Ellinor Åkerberg
 
Kärlek är: Att kunna prata om allt, att känna trygghet
 
När jag borstar tänderna: Har jag tandkrämslödder i hela fejset
 
När jag lagar mat: Skvätter det på spisen och över mina kläder
 
Det sexigaste yrket är: Dansare
 
Jag kommer alltid att vara: Rebecca
 
Det finaste som finns är: havet
 
I sommar: Ska jag Njuta
 
Sist jag grät var: Någon dag sedan
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gissa

Kan jag då vara din underbara bästis plzzz

2013-08-05 @ 17:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0