2013

var helt säker på att jag gjort en lista förra året om hur det varit, men hade tydligen inte det så vart ledsen.
 
men nu ska jag göra en hihihi 
 
Hur har ditt år varit?  Braaa! eller upp och ner men mycket bättre än förra året
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? shit massa säkert men kommer inte på något nu... jo varit på fesival! 
 
 
Höll du några av dina nyårslöften? hade ett, som kanske alva och hanna och killarna kommer ihåg från förra nyåret, men det höll jag inte....vet inte hur seriöst det var heller haha
 
Tror du att år 2014 kommer bli bättre? det vet man ju inte men FYLLER 18 så jo kom igen nu 
 
Blev du kär i år? nääääää :((
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 30/4, 21/6, 29/6, 16/8, 13/9, 21/10, 03/11 och många fler 
 
Vad spenderade du mest pengar på? mat säkert
 
Bästa köpet? mina vita converse!!! och all mat<33
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2013? jätteeemånga kan göra ett helt inlägg om det kanske gör det men wake me up, damaged av adrian lux, från balkongen och gå hem m oskar linnros, albatraoz, push play m miriam bryant, valborg m håkan, gå mot rött med rmk&toppen och treasure!!!! oj alla är bara sommarlåtar haha
 
Har du haft ett förhållande under 2013? borde tagit bort den här frågan
 
Bästa minnet från 2013? många favoritminnen... men hela den härliga sommaren är fan värd att sätta här
 
Favoritprogram på TV? vampire diarieeesssssss och ph nu på slutet 
 
Vad fick dig att må bra? alla mina fina vänner och konserterna och resorna
 
 
 Blev någon av dina vänner föräldrar i år? hahahahahaha
 
 Är du något du saknat 2013 som du vill ha 2014? kärlek :')
 
Största misstaget? att varit blyg vid dåliga tillfällen. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? aviciis och linnross nya album, att jag fick jobb på båthuset och mina
vänner. 
 
 
Va du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år? Gladare!
 
Bästa boken du läste i år? elsas mode och hunger-games böckerna!
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att få bo kvar på ekerö 
 
Hur skulle du beskriva din stil år 2013? kan inte beskriva min stil hahah men vanlig, rebeccig, fett med swag. haha nej. 
 
Vilken kändis var du mest sugen på?  Justin Timberlake!!!. och jo linnros blev ny favorit
 
Vem saknade du? ingen speciell vad jag kommer på! fast nu saknar jag mina klassisar för känns konstigt att inte träffa dom varje dag :(
 
 
De bästa nya människorna du träffade? asså tror att jag mer återknutit med gamla bortglömda vänner än med så många nya, och det är lika kul det!! 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? kör påååå hihihhiihihi och va inte så jävla feg våga satsa lite nu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0