Grattis cilla!!!

Hoppas du haft en bra dag! Nu fattas bara en sak.... En jäkligt grym (eller inte) dikt till dig! Puss ❤❤❤❤❤❤


Nu är det dags igen
Att efter jul fira min vän. 
I över fyra år nu vår vänskap varat
Och tillsammans har vi jobbiga tider klarat. 
Det var allt bra 
Att du valde att börja i 7a
För du är en vän jag vill behålla 
Tills jag är gammal och inte har någon annan att underhålla.
Tillsammans kan vi allt vara skeva
Men med dig är det roligt att leva. 
Ynka ett år kvar tills du får festa med  vodka och vin,
Men du får väl fuska om du känner att du måste fylla på energin. 
På en vänskaps-skala får du mer än en 7:a
Och jag älskar dig fast du nästan är 97:a!! 

Grattis B1!! 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0