06022013

idag så åkte jag med fanny till skolan, pratade om lite saker (måste träffa dig snart cillz) och sedan hade jag matte, fick tillbaka prov (C för de som vill veta, bra såklart men trodde att det hade gått bättre).
sedan hade vi samsam och det gick awesome siktar mot A åter igen.
sedan hade vi engelskauppsats gick väl helt ok.
sedan pluggade jag järnet till redovisning om HIV/AIDS vilket visade sig inte behövas då endast halva klassen gjorde idag och resten nästa vecka :D
sedan var vi tvugna att stanna kvar i skolan och städa typ och euw ni anar inte hur mycket tuggummin det satt under bänkarna galet!! så det tog oss 1 tim att städa 1 klassrum...
 
nu har jag kollat på the vampire diaries (åh nej jag ville verkligen inte börja för det låter så töntogt men det är asbra kan inte sluta)
 
heidå
rolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0