packar och pluggar och dansar och jag vet inte vad

gör typ inget av ovanstående vet inte vad jag ska göra först haha eller jo jag dansar i mitt rum för jag hittade nyss min danslåt och då måste man ju dansa!
 
okej hörrni har ett problem. ska till alperna men hittar inte mina skidglasögon NÅGONSTANS och isabelle är inte hemma och pappa har ju inte koll på ett skit. åh och vafan ska man ha med sig har lite ångest blää. aja victorias secret på flygplatsen taggar :D
 
okej historieprov imorrn förintelsen och världskrig och sånt och sedan ska jag fika med cillz och lisa och sedan ska jag hem och packa mer och sedan ska jag till vällingby och sedan lördag morgon går flyget kommer att dö
 
jbdakjlhbvksdncm,almcd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0