SJUK

Hejhej!
Har lite svårt att koncentrera mej så de blir ett kort inlägg bara för att visa att jag faktiskt lever!
I Fredags så sov jag hos Fanny E och hade de bara lite allmänt mys! Och i Lördags var Fanny här så vi hade deeptalk om massor av saker, nu ärdu avis va Becca?! Nej men de va jätte mysigt att träffas igen och prata.. Vårt sncks vart fail så det sög dock hahhaha ;) Igår var de match då mådde jag inte så bra men de tvart 7 kassar varav den sista i slutet när det står 31-31, match hjälte lol , sen när jag kom hem så hade jag så ont i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen eller om skulle stå, sitta eller ligga så nu är jag hemma !
Kram Cillaa
 
 
  Tumblr_mi0owhxybs1qf731yo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0