Stay- Rihanna

Hejhej!
Idag har jag först vart och dömt med pappa, första marchen var väl lätt typ F 99nivå 3 men sen så dömde vi P 98 nivå 1 och de va riktigt svårt faktiskt .. ! Sen åkte jag med mamma till St Görans för att kolla upp min mage där va vi väl i tre timmar och gjorde lite obehagiga tester till han kom fram till att jag hade något som jag själv inte ens kan utala men på vanlig svenska va de typ någon sorts inflammation på magsäcken och lite för många vita blodkroppar i blodet men de va inte farligt! Så då fick jag äta något bedövningsmedel grej och en brustablett som jag ska äta framöve:) nu ska jag plugga lite och sen sova med bedövningen hjälper!!
Puuusss Cillaaaa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0