hejdå felix <3

Igår dog min kära sista råtta som blev 2 år på pricken tror jag, så det var inte så oväntat! Så nu blir det inga med husdjur på ett tag tror jag.
 
men bortifrån det så har jag haft två mysiga dagar i skolan sedan vi sist sågs! igår slutade vi efter idrotten då staffan var sjuk så jag åkte in till vby och kollade på skor med hanna som letade efter ett par speciella och sedan tränade jag bodycombat med josse!! :)
 
Idag skulle jag ha tränat efter skolan med henne igen men äsch vi var ju så duktiga igår så vi tog en paus. åkte istället hem med fanny, jacob och henry och mätte mina händer med jacobs HAHAHA dog typ av garv.
 
men idag har jag verkligen inte orkat någonting, varit så jäkla trött så jag körde bara quizkampen med en massa hela dagen hahah åh är typ skoltrött redan
jag imorse på matten/jag som äger på religion imorse på matten/fannys bild på min och jacobs hand
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0