hejsan

idag ska jag dra in till stan och träffa kompisar och kolla lite butiker! sedan ska jag träna typ
 
nyår var asnajs btw, kom hem till olof kanske 21.40 och sedan så chillade vi, pratade och gosade med kaninen haha. sedan vart det lite dans och pingis med en aning inykter jonte som dessutom fått pizza i ögat då michael kastade en i hans ansikte (?) sedna gick vi ut på olles altan och skålade på tolvslaget och ringde ett antal människor haha sedan dansade vi till musica ute på altanen haha i typ en timme tror jag och hanna och olof testade snus vilket ledde till att de sprang till varsin av olofs toaletter och spydde haha tvek fortfarande på om det verkligen var endast snus de tog XD sedan promenerade vi hem till mig och jag, hanna och alva låg och tjattrade ett bra tag även fast vi egentligen nog ville sova hahah'
 
igår var jag bara trött också var jag tvungen att åka hem till mamma för att vi skulle ha gäster vilket inte var så najs menmen
bra ljus osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0