hey swags

Hei 
 
i fredags kom fanny ochh cillz hem till moi och vi köpte pizza och bara myste och pratade vilket behövdes även fast jag somnade mitt i allt typ haha suger på att vara vaken...
sedan igår gjorde jag inte så mycket, städade hemma och rensade lite saker och så. åh tömde alla mammas kläder ur en byrå som vi ska skjutsa till vällingby vilket var sjukt jobbigt. det är det som är så konstigt med hemmadagar, man ba känner att det är något som saknas och igår kändes det som att mamma hade dött eller nånting jag skojar inte det var sjukt jobbigt. 
 
men sedan kollade vi på film på kvällen iaf och sedan messade jag med kompisar resten av kvällen så att pappa lackade och sa att tonåringar idag inte är kloka jag ba dra
 
idag ska jag åka till solna c och kolla runt lite med jasmine som är extremt shoppingsugen denna helg haha galet men det blir mys! sedan ska vi mysa hemma hos henne och då kanske josse och alva joinar! puss
 
gammal bild på mig jasimne och alva hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0