it´s friday

Hej! hade sovmorgon idag till 11.10 då vår historia-lektion började, men efter 20 min kunde jag knappt se på mitt vänstra öga och vips så hade jag migränanfall! så jag smet ut och tog en ipren och tog mig igenom lektionen och åkte sedan hem!
fast jag tror att det hjälpte när jag tog en ipren så tidigt i anfallet för jag mådde bar lite illa och sedan när jag la mig i min säng gjorde det inte så skitont som det brukar göra och efter en timme mådde jag bra igen!
 
fast nu har jag bestämt med mamma att vi ska gå till doktorn så att jag kanske kan få ett par starkare tabletter så att jag kan överleva dessa anfall utan att åka hem :/
 
ikväll bär det iaf av till Lisa där vi ska ha lite filmmys!
 
heidå
 
 
sjukt bra
jag som säger fuck you till migrän idag, vet inte varför bilderna lägger sig ner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0