Tjenare!

Hejhej!
Har inte haft något sug av att skriva eller klickar upp sidan men kommer aldrig på någoot ju!!!
Igår hade jag match iaf vi vann!! Och vet  ni vad jag kanske ska få göra debut i div.1 på onsdag med Team Sthlm!!!
Det är liksom först elitserien sen allsvenskan och sen div1 så de äe ganska högt liksom!!! Jag är glad fast det är inte klart än saker måste passa från flera håll och så.. Nu ska jag iväg på skivstångs träning sen ärdet tumba för att titta på match och sen puuulka i maskbacken med Jessica! :D  KOmmer nog inte ha så mycket tid över för bloggning den här veckan men blogga Becca!!
Här är min vecka :/
Mån: Ledig, sola i Segeltorp sen träning i 2 timmar och efter det bio med jessica sover där!
Tis: Antingen träning med huddinge i 2 h eller med team sthlm i två h har jag tur kan jag köra båda passen!
Ons: Kanske match!!! Annars ska jag gå på en annan match!
Tors: Träning och Match!!
Fre: SkivstångsträninG och intervall träning!
Lör: Dömning :)
Sön: MATCH ! :D
 
Andledningen till att jag inte kommer ha tid ;) Men kommer va helt slut nästa onsdag som blir min första träningsfria dag på 11 eller 12 dagar då.. :)
 
Puuuuusssssss Cilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0