being young and feeling high

B R Å V A L L A
 
Så sjukt bra, riktigt bra.
 
Vi kom dit vid kanske 12, halv 13 och chillade ett tag. sedan började det ösa regn så vi drog oss mpt white stage som låg under ett tält. Där spelade Sebjak, som vi annars inte skulle lyssnat på, men som var oväntat bra!
 
Efter honom käka vi lunch, sedan körde Far east movement som också var oväntat bra, körde bl.a barbra streisand och like a G6, wohooo
 
Sedan var det NICKY ROMERO, Åh så jag längtat efter att få se honom. Och som han levererade. I could be the one, Toulouse, Metropolis, Like home, Iron, Symphonica gaaash bäst 
 
Nause var helt okej, inte så speciellt men man flippa självklart på hungry hearts och made of! men under deras spelning flippa typ alla och dampade på alla som gjorde ringar hela tiden. Men vi träffade någon kille som jasmine kände som lyfte upp mig lite och det var kul.
 
Sedan var det Dada Life typ 22.50, de levde verkligen upp till mina förväntningar. Även fast vi stod i toakön när de körde Kick out the epic motherfucker så flippade vi ändå haha och när de avslutade med Feed the dada var det galet. riktigt galet bra.
 
Sist men absolut störst, utklassade Avicii ALLA. Romero är fortfarande min bebis men nej Avicii var det grymmaste jag någonsin hört, han är ett jävla geni den snubben. Körde ALLA, och med det menar jag ALLA låtar man ville höra plus grymma mixar och en jävla bra musik. åh vad vi flippa. så härligt, så härligt.
 
Utöver det var dagen svettig, blöt, lerig, smärtsam och alldeles underbar. Fick gratis-stuff från Junkyard och gratis chilinötter från en lång linköping-kille på avicii. Bästa kompisarna var med och allt var allmänt BÄST.
 

Kom hem fem på morgonen typ och vaknade fyra på dagen haha men yålå. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0