...

Vad gjorde jag för tio år sedan?

För tio år sedan var det år 2003, jag var sex år. Tror att jag var i Italien den sommaren. Annars, bodde jag kvar i Gröndal, träffade Ellie varenda dag och allt var väl allmänt vanligt.
 
Vad gjorde jag för ett år sedan?
 
 
För ett år sedan, sommaren 2012 var jag också i Frankrike, le cap d´agde, så här års :) Annars bodde jag endast på Ekerö, hade fortfarande inte varit i Vällingby-Lägenheten, allt var allmänt skit förrutom det faktum att jag var i Frankrike. Livet sög riktigt mycket blandat med nervositeten innan gymnasiet skulle börja. Galet att jag inte kände klassisarna då. 
 
Fem snacks jag gillar;
 
 
1. SALTA CHIPS
2. Biopopcorn
3. Sura godisar
4. Ost med salta kex
5. Marabou frukt och mandel 
 
Fem sånger jag kan hela texten till;
 
 
1. Per Gessle -Här kommer alla känslorna på en och samma gång
2. Guns N Roses -Rocketqueen
3. Oskar Linnros -Från balkongen
4. Katy Perry -Teenage dream
5. Usher -More
 
...och mååånga fler
 
Fem saker jag skulle göra om jag var mångmiljonär;
 
 
1. Resa Jorden runt
2. Köpa hus utomlands
3. Shoppa loss på urban outfitters haha
4. Gå på så många konserter jag bara kan
5. köpa fetaste presenterna till nära och kära
 
Fem dåliga vanor;
 
 
1. Pilla upp sårskorpor
2. Upprepa saker typ 1000 ggr
3. Fastna vid mobilen
4. Ta sönder hörlurar
5. Stalka människor på ig/fb/vine/ask (fast det är ju jättekul)
 
Fem saker jag aldrig skulle klä mej i eller köpa;
 
 
1. Moonboots
2. Shorts där halva rumpan syns
3. Rosa Hunters
4. String-Bikini
5. någon stor jävla sex and the city-tyllkjol
 
 Fem favoritleksaker;
 
 
1. Min Macbook <333
2. Min Iphone
3. Min Kamera
4. Bra böcker
5. Målarfärgerna
 
Tidsinställt inlägg! Hoppas ni har det bra medan jag ligger på beachen och solar hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0