en lista

1. Hur gammal är du? 16 år, 7 månader, 24 dagar
2. Hur gammal känner du dig? lika gammal som jag är
3. Vad har du gjort i dag? tränat, träffat mamma, pappa och sedan spelade jag monpol med isabelle och kollade på film
4. Vilken film såg du senast? Tusen gånger starkare
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. är du besatt av någonting? Mat
7. Är du rädd för blod? näää
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Hm det är sådär hemtrevligt ostädat (vårt kök)
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? nej, endast olof palme och göran persson kanske?
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga?  noooooo 
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? svart tror jag, eller vitt
12. När vaknade du i dag? 10.00
13. Vilken är din favorithögtid? JULEN♥
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? på ett varmt och soligt ställe
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till?  toaletterna i malaysia :S
16. Hur vill du tillbringa din pension? resa om jag orkar, annars promenera med hund, leka med barnbarn och fika med vänner.
17. Vad lyssnar du på just nu? Young and beautiful med Lana Del Rey
18. Har du någon gång brutit ett ben? aaa in my handled
19. Vilka fyra saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Ost, Marmelad, Läsk, Chips
20. Vem är din favoritkändis? Vet inte kanske Maria Montazami den sköningen.
21. Vad är du på för humör just nu? Trött/Mysig/halvglad
22. Vilka länder har du varit i? Sverige, Finland, England, Holland, Frankrike, Österrike, Italien, Spanien, Grekland, Egypten, Iran, Malaysia, Thailand, Portugal.
23. Snarkar du? Nepp pratar bara väldigt mycket i sömnen.
24. Vad vill du jobba med?  Je ne sais pas
25. Hur går du helst klädd?  Tajta jeans och slapp överdel och converse
26. Vilket stjärntecken är du född i? Vågen
27. Vilket är ditt favoritgodis? Bublizz!!
28. Vad sa du senast? som popcorn? till pappa
29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Psykologi och Franska
30. Vad har du på dig just nu? Mjukisar och en tröja från london
 
31. Vilken är din favoritaffär? Nu efter London vart det typ Urban Outfitters, annars Topshop
32. Vad har du för storlek i kläder? 34, XS
33. Vad har du i dina fickor? hål. lol nej har inga fickor 
34. Vad köpte du senast? Partymuggar hahahah
35. Hur många gånger har du flyttat? typ 2 och en halv gång
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En kompis, en bok som aldrig tar slut och Musik!
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll, fast egentligen inte det heller...
38. Senaste filmen du såg på bio? Den gröna cykeln HAHAH farmors filmval <3
39. Har du blivit sydd någon gång? näää
40. Har du någon gång badat naken utomhus? ja när jag var liten
41. Vad åt du till frukost? macka med fetaost och juice
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? jag bodde i gröndal, hade precis gått ut sexårs... typ
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? lol nej
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Mamma bjöd mig på sushi, det var speciellt det. nejmen kommer inte ihåg 
45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? mellan min madrass och sängstommen
46. Vad var det sista du åt? sushi
47. Vem är världens vackraste kvinna? jag, duuh sen kanske Mila kunis
48. Är du blyg? Bara mot söta killar, får inte ur mig ett ord.
49. Vilken var den sista konserten du var på? Adrian Lux, eller de riktiga var SHM <3
50. Vad heter du i andra namn? Mitra 
51. Har du varit med om en bilolycka? nej 
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? kanske, men är ganska duktig på att dela med mig av mig själv
53. Vilken är den roligaste träningsformen? Dans!!!!!
54. Har du några husdjur? Noooo inte längre, har haft rådisar och en kanin.
55. Vill du gifta dig? om rätt snubbe dyker upp, ja
56. Vad är du sugen på just nu? chips
57. Vad är klockan? 19.03
58. Vad är det konstigaste du ätit? lammtunga
59. Har du någon udda förmåga? njae någon sån har inte visat sig än
60. Var växte dina föräldrar upp? Uppsala/Tehran
61. Vad önskar du dig i julklapp? Högtalare, hade jul varit imorrn hade jag önskat mig biljetter till calvin harris 
62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? hm ja
63. Göteborg eller stockholm? stockholm yöö
64. Har du sett någon dö? min kanin :(
65. Har du någon gång ringt polisen? näää
66. Hur många grader är det ute? 15 enligt iphone
67. Vilken färg har ditt hus? vitt/gult
68. Vad sjöng du senast? If I lose myself tooniiigght
69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner?  Tror det :)
70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? 
71. Vilken är din favorit serie? TVD <3
72. Hur mycket väger du?  typ 47 kg tror jag sist jag vägde mig
73. Har du ett turnummer? 
74. Vem kramade du sist? Pappa
75. Har du någon gång åkt snowboard?näää
76. Kan du åka skateboard? Nej men älskar killar som kan ;-)
77. Nämn någon du beundrar och varför?  mig själv för jag är bäst, nejmen svår fråga
78. Har du gröna fingrar? ja mina orikdeér har jag hållit vid liv i typ två år!
79. Har du svimmat någon gång? nej 
80. När lärde du dig senast någonting nytt? i skolan kanske, nejmen man lär hela tiden
81. Har du, eller har haft, något smeknamn? becca, bex, becc, reb, beccis, beccz, rebeccz, ponténius, pontan
82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? resa galet
83. Är du nöjd med ditt liv? ja det är jag väl :)
84. Vilka är dina största svagheter? jag har svårt för att ta mig ur min trygghetszon
85. Vad händer till helgen? kanske bada hos alva imorrn, gå på någon konstig konsert med pappa, kanske munsöfest...
86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? nää aldrig den behöver man om man ska shoppa så skulle ändå inte funkat när jag skulle shoppa upp pengarna.
87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? tränat, ätit, planerat
88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? nudda min näsa med min tunga, ljuga för mina föräldrar (eller inte stora lögner), haffa.
89. Vilken är din favoritrestaurang? vet inte riktigt, en där min farmor bor kanske.
90. Bada eller duscha? duscha
91. Är du bra på att laga mat? skulle jag inte påstå
92. Är du kär? nej
93. När och varför var du på sjukhus senast? när jag tog bort mitt gips till min handled tror jag, dvs typ två år sen.
94. Vilket är ditt drömyrke? ingen aaning
95. Har du några Piercings? i öronen
96. Vilka är dina bästa vänner? Hanna, Alva, Jasmine, Fanny, Cilla, Lisa, Ellie och jag räknar nog in Olof och kentaro också.
97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? klassresan och balen.
98. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov och drömde om dig
99. Har du gråtit idag? nää
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? äta :)
 
snodd från alvis blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0