Fanny Blixt

Den elfte juni nittonhundranittiosex,
föddes ett speciellt litet kex.
Nämligen lilla kära Fanny,
Hon den där som är så funny. 
Du är en av mina mest nära och kära, 
Vår vänskap vill jag förevigt bära.
Vårat skratt är något vi så kärt delar,
Typ som fulla hästar med ögon som skelar.
Men det gör inget för vi är lika fula båda två,
Hur ska vårat kärleksliv gå?
Fast du har ju blivit en riktig killmagnet,
Killar jagar dig för du är så het. 
Så ta det försiktigt nu i sovrummet,
Vem vet vad som kan smyga sig förbi under huvudnumret? *blink*
 
Nejmen nu ska jag avrunda denna långa dikt.
Ha en bra dag nu din gamling och se upp för njursvikt!
 
 


Kommentarer
Postat av: fanny

Asså ohmajgod vad jag älskar diiiiiiiiig!!! bässtaaaa <3

Svar: äsch omajgawd aj löv yew tew <3
bästa bästa

2013-06-13 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0