midsommar

Min midsommar har varit väldigt mysig. Utö först med havsdoft och god skärgårdsmat <3 
 
Sedan på kvällen kom Hanna till mig och vi åkte tillsammans till josse, där var alla man kände och några till. Bra musik av Jontish och Olofish och mängder av skönt folk. Det vart väl lite kaos och kvällen slutade inte som man tänkt sig, men en mysig midsommar iaf! 
 
Idag har jag varit med vännerna hos dahis och firat hennes födelsedag i förskott, ätit en väldigt gräddig tårta och gett henne en dikt. Nu ska jag chillaa kolla på film och imorgon ska jag till Farmor i Uppsala!
 
Bästa sommaren hittils jag är så sjukt lycklig. 
 
 lucas, keno, kenos två kompisar och marcus på bilden där uppe, jag är besta och stoltaste fotografen. (juste hanna där sa jag det en gång till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0