you fancy some inside look from london?

Kom dit i torsdags kväll, heldöd efter att varit uppe till 5 på morgonen dagen innan och inte kunnat sova på flyget. 
På fredagen träffade jag Fanny på VS i london, hur galet är inte det? vi var där inne i evigheter och fick med mig den vackraste bh jag någonsin sett och massa panties hiho.
sedan gick vi runt på oxford streeet heeela dagen. dock så utlöstes något brandalarm när jag provade en klänning på urban outfitters, fick typ panik när de sa "we have to evacuate the building" åh herre.
gick sedan tillbaka dit för att köpa klänningen som jag ska ha på mig imorrn på le skolavslutning. 
vi tog en fika på Starbucks och skiljdes sedan åt :'( men på lördagen vart det Big Ben, Tower Bridge, London bridge osv samt lite mer shopping tihihihih. Jag mamma och isabelle drack sedan afternoon tea på Harrods tillsammans med alla rika araber och japaner.
 
Igår gick vi på madame tussauds och sedan en lång promenad i Hyde park innan vi begav oss mot Heathrow. väl där vart det lite tax free, då flyget var försenat. kom hem typ klockan ett inatt.
 
nu bjuder jag på bilder guys, enjoy
 
forever 21/ isabelle efter en shoppingdag/ mat/ Hyde park/ Shorts från H&M jeans från TOPSHOP/ Toppar från Forever 21 och New look/ Topp från forever 21/ Baksidan av min tröja från Urban outfitters/ klänning från TOPSHOP/ Bikini från Urban Outfitters/ Sneakpeak av min klänning som jag ska ha på mig imorrn ;)/ Bh från VS/ Lite taxfree stuffs/ Kopp från Starrebarre/ vacker solnedgång :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0