återträff

hej, vaknade astrött fast jag la mig tidigt men what you gonna do about it. 
åkte buss med fanny, jonas och elsa och hade en lagom seg dag i skolan. efter skolan satte jag och olof oss på donken och tjocka oss lite innan vi åkte mot tappen!!
Åh vad mysigt det var att träffa hela gänget igen!!! var mysigt ändå fast vi bara hängde i cafeterian! gick runt lite i skolan och pratade om minnen och fan vad jag längtade tillbaka till tappentiden. älskar gymnasiet men tappen kommer fortfarande ha en speciell plats i mitt hjärta <3 okej fan vad gay men faktiskt lite sant
 
spelade pingis med bat-erdene och sedan lucas och simon också det var jättekul för jag sög hahah prata lite om bromma med david och simon också haha. fyllde i en blankett om tappen också det var tråkigt. och cilla det var jättemysigt att träffa dig igen det var så längesen <3 fick skjuts av lisas pappa hem så slapp snöovädret också najjjsss hoppas på att se alla snart igen!!! 
 
och alva om du läser det här sa jag till lucas att han borde haffa dig för du är rolig <3 puss och kram
 
snodde bilder från insta och den där david är lisas bitch får ni vrida på era söta huvuden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0