dessiner

helgen har varit mysig, igår spenderades dagen hos ellie och frida och lilla loke och pratade väldigt mycket med ellie,  vilket behövdes haha. vi käka mat där och mysde sen kom mamma och sedan åkta vi hem och då skypeade jag med fanny som behövde sällskap den smurfen.
 
idag skulle jag gå till tvättstugan och kolla tid, efter det så tog jag en promenad för att utforska mina områden lite mer. det var rättså tråkigt egentligen, men gick en runda på 40 minuter och kom sedan hem och käka lunch. sedan har jag kollat lite på datorn, lyssnat på musik och faktiskt skissat lite. 
gjorde det mkt i nian men mitt block tog slut så det har inte blivit av på ett tag haha. men idag snodde jag lite papper från isabelle och ritade sommar-bilder för att jag vill ha sommar NU.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0