hej blogggeeen

igår var jag på tappens vårshow eftersom att isabelle skulle sjunga, mamma och pappa kom också. typ en av de få gångerna jag varit med båda två på hela året typ.
 
vårshowen var lite rolig, massa wannabe swaggers som sjöng och dansade hahah och lotte wilhelmsson skakade loss på sen asså garvade i typ 10 minuter galet. sedan var det myskväll hemma med pappa och is, inception vart det!!
 
idag har jag varit i stan med fanny och promenerat och shoppat skoooor!! yay äntligen äger jag de låga vita conversen!! vi åt glass och sedan donken hahah
 
nu lagar pappa någon mystisk maträtt och jag får se vad som händer ikväll, tjatja bitchez
 
pappa igår kväll när han gjorde sina övningar + jag och blixten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0