inte titta ner

hey soulsisterrrs
 
idag hade jag en rättså lång dag i skolan, fick tillbaka matteprov, bästa hittils!! 27 av 30, B (ett C-poäng från A)
wohoop ja sedan hade vi trrråkig samsam och sedan trrrråkig engelska och sedan trrråkig Natur.
 
aja men dan var rolig ändå med mina kära vänner! och nu är jag hemma och ska baaaara chilla för att jag inte orkar något annat haha (eller jo måste plugga lite franska)
 
tänkte ta en outfitbild men den blev kass, men istället för att titta på mig och mitt orre-face kan ni som inte varit här i lägenheten än se hur mitt och isabelles rum ser ut!! helt ok klart bara lite saker som fattas!  (sängen lite halvt bäddad)
pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0