we rule the world

 
Heeej!! sitter hemma har pluggat franska och tänkte nu titta lite vampire diaries, naaaaaaiz right?
 
Igår kväll kom fanny och cillz hem till mig och vi tände ljus och hade en egen earth hour en timme senare än resten av världen typ, fuck mainstream. 
vi satt och pratade och åt lite gott och sedan spelade vi ett kul spel hela kvällen typ lol men det är hemligt.
sedan disskuterade jag träning med cilla mitt i natten och fanny sov ( YES JAG SOMNADE INTE FÖRST) fast hon vaknade sen men det låtsas vi inte om. 
Imorse när vi vaknade gjorde jag scones och vi gjorde värsta mysfrullen! (se fannys insta (gilla bilden också)) asmätt fortfarande hahah men yålå
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0