22 maj 2013

idag har det varit fullt upp. 
hade lång och skön sovis , började med idrott! efter idrotten åkte jag till ekerön för ett tandläkarbesök, fick sällskap av david på bussen woop woop
 
hade inga hål endast lite tandsten bakom mina ståltrådar men det var tydligen vanligt så yöö! det var lite kul för tandläkaren sa att jag skulle vara myndig nästa gång jag skulle bli kallad, jag ba shiiiiit
 
efter tandis åkte jag tillbaka till skolis, fick sällskap av isabelle på bussen haha
i skolan hade jag muntliga NP i franska. fick hjärnsläpp typ 10 ggr men det gick nog helt ok ändå. 
 
nu har jag kört ett pass bodycombat och pluggat så ska sova gott hoppas jag! 
 
Juste idag fyllde även olof år men träffade honom aldrig idag buhuuuu
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0