feels like summer

värmen är äntligen här, sol varenda dag, knoppar på träden, blommor i backen - maj jag älskar dig♥
 

Idag var jag i skolan, två lektioner sluta klockan elva så chilllll. Hann med ett core-pass på gymmet och åkte hem och satte mig i solen, yeeee!!!
lyssnar på gamla sommarlåtar och får en sjuk nostaligi. tänker lägga upp lite gamla bilder här snart som jag hittade i min kamera. 
men åh tänk danza kuduro, har sååå många minnen från den låten, sommar 2011, var inte världens bästa sommar men shit vilka minnen ändå. 
Igår låg jag och isabelle ute på studsmattan hela kvällen, hoppade, pratade, lyssnade på musik och slog ihjäl årets första myggor. älskar sommarkvällar på studsmattan och även fast det var lite svalt kändes det ändå som sommar. 
så här får ni en sommarlåt och två sommarbilder
Lucenzo – Danza Kuduro

Kommentarer
Postat av: fannzan

vi måste sova i ditt tält och kolla på stjärnorna på studsmattan <333

Svar: JAAAAAA <3
bästa bästa

2013-05-06 @ 23:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0