i´ve been high and i´ve been real low

igååår tog jag en kvällsprommis med fannzan och frågade henne en bra fråga visst fanny? ;)
hittade en groda det var kul älskar grodor med inte paddor usch
 
idaaag sov jag länge och sedan övningskörde jag lite med mamma och lärde mig att starta bilen yaaaaay det var jättekul hahah sedan träffade jag ellie i kungsan vid 14 och vi pratade mycket, det behövdes verkligen! har hänt en väldans mycket vettni. sedan mötte vi upp mamma, isabelle, lotta och frida och käkade på vapianos, såå goottttt <3 <3 <3 där satt vi ett bra tag, snacka om grekland och en massa andra stuffs.
 
nu sitter jag hemma och taggar skolish yööö. heidå
 
såå vacker <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0