let the groove get in

idag har det varit en solig och fin dag och mysigt i skolan. dock så gjorde olof illa foten då han hoppade ner för trappan och hamnade snett (jonte jagade stackarn). han fick åka in till st.görans och röntga hoppas att det gick bra!!
 
annars har jag tränat idag, passar på att träna så mycket som möjligt nu innan jag fryser mitt kort för sommaren. Är stolt över mig som lyckats träna på gymmet 2-3 ggr/vecka plus dans sedan min 16-årsdag! Resultaten på ben, rumpa, mage, armar, rygg och kondition märks nu och jag är tacksam för alla svettiga timmar. Min motivation har faktiskt alltid varit på topp, jag har alltid blickat tillbaka på mina år i skolan som den alla ville springa mot på 80 meter eftersom att de då säkerligen skulle vinna, och tänkt att jag inte vill vara den höhö. Igår körde jag ju cooper-testet i skolan och det kändes såååå bra att vara under tidsgränsen som machan satt. så yay.
Men nej, jag ska inte starta ett sånt där jävla fitspo-konto på insta nu som alla (inklusive jag) följer, jag känner mig ändå 1000 gånger självsäkrare än vad jag gjorde för ett år sen yöööö. och nu snackar jag träning med dig cillz när vi ses det är askul haha ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0