liten lista

Favorit tjej: känner inga tjejer!

Bästa minnet: Finns många men t.ex klassresan på Gotland

Bästa sexet: alla mina sex är bäst
Favorit frukt: mango<3
Favorit butik: Topshop
Favorit läraren: Mange från tappen <3 (med på bilden btw längst till höger)
Favorit mat: älskar all mat men speciellt grillat kött på sommaren m grekisk sallad och färskpotatis
Favorit serie: the vampire diaries
Favorit plagg: just nu mina militärgröna brallor
Favorit film: ingen aning
 
Bästa vänner: Ellie, Fanny, Cilla, Lisa, Hanna, Alva, Jasmine
Bästa sexminnet: har redan sagt att alla mina sex och sexminnen är bäst
 
Oskuld/orre: sån jävla orre. eller?
Vanilj/chocklad: choklad lätt
Vinter/sommar: sommar självklart
Michael kors/Marc jacobs: marc jacobs
Singel/förhållande: har aldrig varit i ett riktigt förhållande så vettefan men antagligen förhållande
Bromma/blackeberg: BROMMAA 
Roligast i klassen är: Alva
Hatar du någon: ah det gör jag nog, eller inte så att jag vill se människan död men nästan asså haha

Kommentarer
Postat av: fannzan

ditt inlägg är halshugget på sniskan! fail

Svar: noooo
bästa bästa

2013-05-06 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0