lördag den 4 maj 2013

tja tja
 
igår efter skolan mysfikade jag med vänner med ballerina, smultroncider och jordgubbar vid närlundabadet! sedan träffade jag fanny en snabbis och sedan gick jag hem för att grilla med pappsen och käka go middag yööö
 
började kolla på en film som heter "into the wild" som många rekomenderat men jag somnade i soffan efter en timme haha också var det ingen som väckte mig så sov där hela natten, myspys.
 
idag har vi rensat här hemma och så fäljde jag med fanny på hemligt uppdrag hihihihiii och se får vi se vad som händer ikväll, blir nog myskväll hemma hos hannzz
 
hejhej
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

varför ser jag så nödig ut...

Svar: du var nog lite nödig ;)
bästa bästa

2013-05-05 @ 10:50:09
URL: http://teenagelogic.blogg.se
Postat av: Fanny

Hahhahhahaahah fan vad ful jag var då😂😂

Svar: säg inte att mina bilder är fula slyna
bästa bästa

2013-05-05 @ 11:02:55
Postat av: Jasse

HAHHAHAAH amen fyhelvete va ful typ en apa xD

Svar: nejdå <3
bästa bästa

2013-05-06 @ 19:13:22
Postat av: fannzan

jag har en smilegrop på hakan upptäckte jag , häftigt och coolt på samma gång

2013-05-06 @ 23:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0