Valleballe

okej, i tisdags var det ju valborg som ni alla vet och jag hade det bääässst.
 
Efter skolan åkte jag, hanna alva keno och olof hem till hanna för att hämta hnnes saker och vi snurrade på en sorts snurrgrej och vi vart asvirriga haha. sedan åkte vi till ekerö och tjejorna kom hem till mig för att droppa saker och käka godis.
sedan åkte vi hem till olof och hängde där och hans brorsa kom hem full HAHAH och sedan kom David och då gick vi för att käka pizza yööö var så jävla hungrig.
sedan gick vi till ekebyhov för att checka majbrasa sedan mötte vi Oscar och gick typ direkt. 
Resteb av kvällen myste vi på oxberget, hemma hos david då flera grabs dök upp, sedan fucka vi ur hemma hos olof eller vi körde pingis som galna och smashade bollar på varann och dansade hahahaha
 
sedan gick vi hem till mig fast killarna fick typ vända direkt då de var tvugna att gå hem lol och jag hanna och alva däckade lol. 
 
igår tog vi en mysprommis i det varma vädret och hoppade och skuttade osv, det var riktigt mys! 
 
här får ni lite piczz
Keno käkar ekerö-pizzan/ hannas fina svanktatuering/ killar killar killar/ lucas valborg 2013 HAHAHAHAH
 
så fina tjejjor 
 
Puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0