En vecka till advent

I dag är det bara en vecka kvar till 1:a December :) känns skumt, de va ju nyss sommar typ.. eller kanske inte:/ Men ganska skönt ändå för då har jag bara en månad kvar som skadad om allt har gått som det ska :) 
 
Btw Catching fire va helt sjuukt bra, hekt stört. Har börjat läsa tredje boken igen bara för att liksom!!!! de ju ett fucking år kvar till nästa film kommer ut alldeles för länge tycker jag!!! Annars va de mys att träffa fanny, som jag förresten va på gymmet med idag, jävlar vad biffiga vi ska bli!! ;)) 
 
Men nu ska jag sova börjar 13 imorn ganska najs, sen slutar jag 10 på tisdag och ledig på fredag ganska chilllll 
 
PUuuss Cilla
 
Rue
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0