fredag

Vart tog höstlovet vägen?????? shit vad tiden går fort 
 
igår var jag på testlektionen på körskolan vilket gick rättså bra hahaha men var så sjukt trött efter den så åkte hem och sov i typ 3 timmar. sedan på kvällen åkte vi till mormor och åt och berättade ifall vi fått något bra betyg och satt och lyssnade på när alla pratar persiska vilket man fattar typ hälften av hahaha, standard. men nu var det faktiskt sista gången vi såg dom på några månader för nu åker dom till Iran :(
 
senare på kvällen åkte jag förbi fannys halloweenfest en snabbis fast var typ inte utklädd till nåt för pappa hade redan packat våra halloweensaker hahah fail.Men det var kul att träffa lite folk! kom inte hem så sent så myste ner mig under täcket sen med isabelle och kollade tvd, myzzz
 
idag pluggar jag typ haha men har faktiskt skypeat med cillen det var kuul!! hon var brun den jäveln
 
TAGGAR INFÖR SÖNDAG FÖR DÅ ÄR DET BRUNO MARS :DDDDDD
 
puss
gulli syster
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0