God natt

Har inget att skriva så kör på den här också....

Tio frågor om dig själv.

Namn? Cecilia
När fyller du år? 26 December
Några piercingar? öronen.
Vad har du på dig just nu? träningskläder, (körde ett intervallpass nyss)
Vad tycker du mest om hos dig själv? Ingeen aning..
Vad är du bra på? att glömma saker och på att vara lite små klumpig
Vem älskar du mest på denna jorden? min familj <3 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans men nu säger själv.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? no one... Men några vet typ det mesta tror jag 
Vem är den roligaste av dina vänner? lol jag nej vet inte
Vem är snyggast av dina vänner? alla är snygga

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? sjungit julsånger, dansat juldanser och tränat
Vad ska du göra nu? plugga eller sova
Har du gjort något dåligt idag? nepp 
Vad har du ätit idag? Frukost, sallad och gröt :)
Har du duschat idag?
 Nej men ska snart
Är du trött nu? Jaaaaaaaaa 
Vad händer idag? dagen är slut, jag ska sova

Annat.

Hur mår du just nu?  trött och förkyld
Är du hungrig nu? nepp
Vad är klockan nu just nu? 20.44
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se, min mail och weheartit 

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? aa, eminem for laaaajf
Vilket är ditt favoritband/artist?- bruno mars, emineeeem, lugna sov saker, The fray och aviciiiiiiii
Vad gillar du för musik? allt förutom lasse stefanz typ

Kärlek.

Är du kär just nu? nee men man kan ju önska
Har du kysst någon idag? nepp
När kysste du någon senast? de nii
Är du romantisk? ne de tror jag inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nepp
Vem sov du senast bredvid? Fanny eriksson
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 18 och 23.
Hur ska din tjejen/killen vara? snygg,sportig och min

 
 
Gooood natt nu somnar jag snarttt 
 
Puuuss Cilla 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0