Ledsamt

I feel so good when I don't eat..
 
Jag vet inte men är inte dessa bilder ganska tragiska.. Att man visar att ät inte de e då du blir snygg. Visst jag har ingen super kropp och jag tycker faktiskt om både mat och godis och det kanske hör ihop. men jag har hellre ingen superkropp än att svälta mig själv. Självklart kan man tänka på vad man äter men alla dessa bilder på folk som skriver att dom är fit. Visst några är säkert fit men att vara fit är inte att va så smal så att revbenen syns.. Men det är det som har blivit mediernas hets, för de är så du bör se ut enligt dom.
 
Desto mer bilder man ser desto mer ångest får man eller iaf jag, även fast jag vet att en del av dom inte ens är naturliga.. Jaja nu ska jag plugga
 
// Cillaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0