vi kan göra vad du vill, så länge du går hem med mig

Tio frågor om dig själv.
Namn? Rebecca.
När fyller du år? 21 oktober.
Några piercingar? öronen.
Vad har du på dig just nu? tröja+kofta+tjocktröja+löparleggings+filt -jag fryser okej
Vad tycker du mest om hos dig själv? vet inte XD
Vad är du bra på? tråkigt, men jag är bra på att planeraoch att göra bort mig.
Vem älskar du mest på denna jorden? mamma.  
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? själv.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? ingen vet ALLT men några vet väldigt mycket.
Vem är den roligaste av dina vänner? okej alva väljer alltid dig på den här haha
Vem är snyggast av dina vänner? alla är snygga. 

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? skrivit prov, ätit glass på donken, tagit en tupplur hihi
Vad ska du göra nu? tagga träna
Har du gjort något dåligt idag? näe
Vad har du ätit idag? För mycket. frulle, lunch, glass, mellis XD 
Har du duschat idag? inte än men ska efter jag tränat 
Är du trött nu? lite men håller på att återhämta mig från tuppluren
Vad händer idag? ingenting för det är måndag

Annat.

Hur mår du just nu? sådäär helt ok 
Är du hungrig nu? Nej, åt precis
Vad är klockan nu just nu? 15.41
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se, schoolsoft, fb, weheartit, google-listor till bloggen XD

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? aa, se rubrik vilken låt som går på repeat
Vilket är ditt favoritband/artist?- bruno mars, oskar linnros, justin timberlake
Vad gillar du för musik? okej väldigt mycket olika, men mest house,hiphop och RnB

Kärlek.

Är du kär just nu? nee men det skulle ju va najs
Har du kysst någon idag?nää
När kysste du någon senast? XD
Är du romantisk? vet inte kanske lite
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nää 
Vem sov du senast bredvid? fanny tror jag!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 20 kanske?.
Hur ska din tjejen/killen vara? myz och fin

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0