dag 20

 Berätta om ett minne från en resa, med nöje B-)
 
Jag har ett asroligt minne från grekland-resan, och det var när mamma skulle köpa en födelsedagspresent till Ellie hahahah.
 
Ellie hade spanat in ett par shorts hela veckan i stan men aldrig köpt dom eftersom att hon inte kunde pruta ner priset. Mamsen tänkte då vara snäll och köpa dom till ellie i födelsedagspresent, men frågan var bara när.
För ellie var med oss hela tiden, överallt. så vi kom på en plan, och det var att jag, mamma och isabelle skulle åka in tidigare till stan för att mamma skulle "ta ut pengar" (vi kom inte på nåt bättre HAHA). Väl i stan skulle vi då springa och köpa shortsen.
Kvällen innan ellies 17-årsdag hoppade vi då in i en taxi typ 5 min innan dom andra, och lotta låtsades även att hon skulle byta skor så att det skulle ta ännu längre tid för dem att komma till stan.
Självklart så fick vi den segaste taxichauffören i hela världen, så det tog sjukt lång tid för oss att ta oss in till stan. och när vi kommer fram SPRINGER vi ut ur taxin, och en massa trodde att vi sprang från taxinotan så de försökte stoppa oss, men vi sket i dom och bara fortsatte springa mot butiken. Jobbigt nog så såg vi Ellie och compani kliva ur sin taxi typ 100 meter ifrån oss, så jag fick ställa mig vi bankomaten och mamma och isabelle springa till butiken.
 
Till slut, efter lögner om att mamma bara skulle kolla på en ring och efter att mamma tydligen skrikit ut i hela butiken att hon var tvungen att gå före alla i kön (HAHAHAH) hade vi köpt shortsen, och ellie vart jätteglad dagen efter, hon hade konstigt nog inte misstänkt någonting hahahahha
 
senare samma kväll efter dramat 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0