Graaaaaattttiiiiiiisssss på din dag beczzz

 
 
"Nu är du 17 år, jag hoppas att du prima mår.
Kan du tänka dej det är bara 365 dagar kvar, sen du paaarty golvet intar!
Då kommer du verkligen spåra, och alla killar kommer dej bedåra.
För dans är minst sagt din starka sida, du får mej stående brevid och lida..
Känns som om jag träffa dej igår? Men jag har ju nu känt dej i 4 år.
Då var du liten och nätt men nu rockar du fett
De är tider jag alltid kommer minnas och dom i mitt hjärta alltid kommer finnas.
Alla dina olika crushar från Damon till Kevin Walker ja du är allt en liten kändis stalker.
Vi har haft våra konstiga perioder du jag , och det kommer vi alltid ha ända tills din sista födelsedag
Kom ihåg att jag B1 här, alltid kommer hålla dej kär ♥"
 
 
Puuuuusssssss Cilla 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0