la france ma cherie

För er som jag inte berättat för så vill jag säga att jag åker med pappsen till la france på torsdag :D ska bli sjukt skönt, och kul!!!! Vi åker till Paris först på torsdag och sover där en natt sen så är det bokat en hotellnatt i Normandie på fredagen, men vi får se när på dagen vi åker dit, man kanske förhoppningsvis kan ta en runda i paris om vädret inte suger! Men i Normandie ville pappa iaf kolla på stranden där Amerikanerna gick iland på "D-day" under andra v.k. sen får vi se vart vi åker! Men på söndag eftermiddag måste vi ta oss in till Bryssel ( ja belgien lol) för därifrån går mitt plan till sverige. pappsen åker till madrid därifrån för han ska jobba där typ. 
 
tagggg
 
 
åååhhhhhhh je suis très joyeuse
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0