Länge sen

Nu var det länge sen som jag skev ett vanligt inlägg... 
Men iallafall så är jag skadad så mitt liv består av att inte göra ett skit utan bara ha det allmänt tråkigt hela tiden. det suger.
Annars så hade vi skolfoto idag mitt enskilda var hemskt, han tog helkroppsbild vem fan vill ha de???!!!
Aja våran gruppbild vart helt okej förutom att jag fick sitta -.- Sen så va Lennart sjuk så vi fick åka hem runt 14, uppmärksamma att jag är ledig hela fredag :) efter skolan så åkte jag och hälsade på mammma på Karolinska och va där en timme innnan jag åkte hem i köer som aldrig tog slut. 
 
Kram Cilla                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0