bromma är ibland bezt

var ledig idaaag, och på fredag kommer jag också vara det :D
 
så idag sov jag längeeee och sedan åkte jag till alvik och åt lunch med mamma, sen hade jag utvecklingsamtal med älsklingsstaffan<33333 sedan åkte jag in till stan och tog en fika med Sofia! det var väldigt länge sen vi sågs så det var väldigt kul, vi hade mycket att prata om!
 
sedan hade jag danzz och vi har haft en sjukt jobbig koreografi den här och förra veckan så jag känner redan nu träningsverken krypa i kroppen. tagga orientering imorrn! eller inte...
 
imorrn kväll ska  jag också på nåt event på Sephora som mamma och isabelle jättegärna ville gå på, och jag tror att det blir kul man får väl goodie-bags också thihooo 
 
godnatt och ha en bra torsdag imorrrn!!!
 
hatar. kylan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0