dag 4

hur mitt rum ser ut. okej är hos mamma nu så har inte haft det här rummet så länge och det är inte riktigt färdigt än, och bilderna jag försöker ta blir skitfula, så ger en liten beskrivning.
 
- Gråa väggar med en liten lila ton skulle jag säga
- Garderob inbyggd i väggen med vita karmar och guldiga knoppar
- Ett stort fönster som täcks av ett par vita, transperanta gardiner
- typ tusen speglar hahaha, men en av dem ska till mormor på söndag så kommer ha två svarta speglar tror jag.
- En stooooor säng :D ska köpa sängstomme till tror jag
- ett svart skrivbord, en svart bokhyllla, och en vit liten byrå
- vit matta
 
och sen när den feta spegeln är borta ska jag börja sätta upp massa bildeer! för er som kommer ihåg mitt rum i vby så vet ni dom där bilderna som satt på väggen ovanför min säng? dom och fler vill jag sätta upp. helst rama in några fina bilder också :)
också vill jag köpa nån fin ljuslinga och sätta upp så blir det mys.
 
 
men typ såhär, fast inte lika mycket lol
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0