dag 9

mitt husdjur. har inget husdjur just nu fast jag skulle vela ha en katt. älskar katter. men jag har haft en kanin, Bruno, och sammanlagt 5 råttor, varav två var mina, Max och Felix. Både Max och Bruno var de snällaste sällskapsdjuren man någonsin kunde önska sig. Dom brukade slicka en på handen och var inte så vilda utan tyckte om att mysa med mig<3
Bruno, bild tagen med min gamla sony ericsson. Vi köpte honom 2004 när vi var nyinflyttade på ekerö. han var världens finaste, ett riktigt matvrak, åt allting. han brukade även jucka mot allt, nutte <3 han dog år 2008 tror jag, han var 6 år då, jag grät sjukt mycket och vägrade äta middag den kvällen.
 
Max, vi köpte honom och hans bror Marabou typ ett halvår efter Bruno dött, vintern 2009. Han var också världens finaste, vild som ung men vart bara lugnare och mysigare. Han vart jättegammal (i rått-ålder då) typ 2 och ett halvt år! 
 
Felix och hans bror morris köpte vi efter max dog. felix var väldigt vild lol och bet ibland men han kunde också vara mysig (fast bara med mig) Han dog i vintras. vart också ca 2 år!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0