Gålö och SM

Hejsan! 
 
Dålig update men har inte varit hemma sen i måndags typ.. 
 
men i torsdags morse så åkte jag iaf till Gålö med ettorna :) de va faktiskt ganska kul men jobbigt och kallt! tror vi gick 3 mil eller nått, lite segt men kom i en helt okej grupp. Vi skulle dock inte ha sovit två och två utan hela grupppen i rad för jag frös som fan..
Men sen åkte jag hem på fredag em och mobilen med batterier kvar! då åkte jag till sjukgymnasten för att se till att jag skulle kunna spela SM i helgen med min axel som tyvärr mår ganska dåligt så efter de har vi haft lite jobbiga diskussioner som gör att allt bara är depp. 
 
Så nu ska jag sova och fortsätta vara depp.
 
// cilla 
 
Love u till the end of time | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0