i know you want it

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel? yeaa
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? njae
Hur många har du varit kär i? jag vet verkligen inte 
Är du kär just nu? näää

Tio frågor om dig själv.
Namn? Rebecca Pontén
När fyller du år? 21 oktober
Några piercingar?I öronen
Vad har du på dig just nu? mjukisar och en tröja
Vad tycker du mest om hos dig själv? typ jag vet inte är det stelt att säga att man är nöjd med sina bröst?
Vad är du bra på? att klia upp sårskorpor mys va
Vem älskar du mest på denna jorden? åh flera vänner och min familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? jag sover hellre med en eventuell pojkvän än ensam men annars vill jag sova ensam tack.

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? jag undrar om det finns någon sån
Vem är den roligaste av dina vänner? ALVE hahaha
Vem är snyggast av dina vänner? jag 

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? har jag svarat på i mitt förra inlägg 
Vad ska du göra nu? plugga historia om jag har tid annars äta
Har du gjort något dåligt idag? Jag kom för sent till geografin men det var för en annan sak så det gills inte.
Vad har du ätit idag? öh mackax2 köttfärsås och spaghettix2 snart och avocado 
Har du duschat idag? aa för typ 15 min sen 
Är du trött nu? nää

Annat.
Hur mår du just nu? goodie lite trött bara
Är du hungrig nu? njae
Vad är klockan nu just nu? 18:15
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? fb, youtube,tumblr och denna sida

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? ah you make me faktiskt
Vilket är ditt favoritband/artist? Åh MÅNGA! Romero, Justin Timberlake, Bruno mars, Oskar Linnros, Norlie&KKV m.fl 
Vad gillar du för musik? hus, mys, skaka rumpa och sånt man kan sjunga med till

Kärlek.
Är du kär just nu? men nej 
Har du kysst någon idag? Nej
När kysste du någon senast? det ni
Är du romantisk? lite tror jag
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? mmmmm jaaaaaa
Har du varit tillsammans med två samtidigt? HAHA nej eller möjligtvis i lågstadiet
Vem sov du senast bredvid? Isabelle
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? typ 20 tror jag
Hur ska din tjejen/killen vara? han ska var mysig, snygg som fan, inte sååå krall men lite, rolig och smart kanske fuck kommer aldrig hitta nån sån

snodd från hannas blogggg

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0