oh dear boy

var väldigt nära på att lägga upp ett inlägg om hur mycket jag idag vill ha pojkvän, men äh ni förstår mig kanske ändå tänkte jag. 
 
längtar till dansen ikvälll, den får mig alltid på så bra humör. nu känner jag mig bara trött, ful och allmänt konstig. måste plugga men orkar inte xD gör nog en lista till er för att liva upp det här extremt tråkiga inlägg haha. 
 
Senaste:

Låt du hörde: this is what it feels like, Armin van Buuren

Film du såg: pirates of the caribbean  

Mat du åt: pasta med kyckling (skolmat haha)

Kram: Hanna

Puss: jag tror att jag pussade på kinden alva häromdagen hahahha  

Känslan: trötthet

Bråk: öööh det var väl ett bra tag sen 

Resa: kretaaaaa 

Glädje: hmm typ när historie-inlämningen skjöts upp

Längtan: my birthdayyyyy

Dröm: tror att den hade något med hästar att göra heh

Personen du träffade: Hanna, stötte på henne på tåget påvägen hem haha

Person du pratade i telefon med: mamma

Personen du fick sms av: hanna

Gången du var utomhus: 30 min sen kanske

Gången hela din familj åt middag tillsammans: oj det var nog på isabelles 13-årsdag


Antingen-eller:

Storstad eller landet: båda

Hamburgare eller pizza: hamburgeeeer 

Kött eller fisk: kött fifan

Hund eller katt: kissemisss

Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: gyllene måsen

Vin eller Öl: jag konsumerar inte alkohol

Charter- eller skidsemester: vill åka skidor nu, men en strand skulle inte heller sitta fel så har ingen aning

Sverige eller Utlandet: båda haha

Sport eller nyheter: nyheter hahhah

Hockey eller fotboll: Fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkhåriga kanske

Sommar eller vinter: Sommmmmaaarrrr

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0