vecka 37 2013

i tisdags var vi ute och åt på pizza hut och firade jasminos födelsedag typ över en månad sent men yolo
 
i onsdags var det a-wecka men ingen satsade, vi var bara där och kollade på dom som satsade och åt...typ
 
i torsdags satsade vi inte heller men vi gjorde några aktiviteter typ. jag hånglade med mjöl det var veckans höjdpunkt ♥ nejmen slog faktiskt mitt rekord på cooper senare samma dag och det var så sjukt kul!!!! :D
 
I fredags var jag på linnros med Ellie, Hanne, Jasmine, Josse, Robin, Lisa och Linnéa lisas kompis! Åh han är så sjukt myzig oskar ville bara springa upp och pussa honom. 
 
igår jobbade jag hela dagen, diskade galet haha nejmen dom bjussa på nygrillade hamburgare det var najs! sen så såg jag på bio med farmor och isabelle, Hur många kramar finns det i världen XD filmen var väl sådär men mysig för dom hade med intervjuer med utvecklingsstörda, där dom sa vad dom tyckte om livet och berättade om sina personliga erfarenheter, vilket var väldigt fint tycker jag!
sedan kom fanny till mig så drack vi te och sov typ haha. 
 
idag har jag bara pluggat hahaha längtar tills mamsen kommer hem från london för då får man saker mohahahahhaa 
 
puss och tack den här veckan
 
 
det var en bra vecka<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0