Alva!

Du är nu den första av mina närmsta ut 
Ditt år som 17 är äntligen slut
Oj vad vi fått höra din längtan
Ända sen september har du haft din förväntan
Trots att jag med mina dryga sex månader kvar är depp
Hänger jag över dina 18 år inte läpp 
Klubbarna kommer få se på annat nu
För från Viksjö kommer nu denna jungfru. 
Kanske bjuder på gymnastik på dansgolvet, vem vet? 
Eller har du kanske en dans-hemlighet?
Med din humor kommer du charma alla,
Du är den roligaste, och finaste, vår Alva!
 
Ja nu ska du ha det roligt,
Men vänta tills jag kommer, då blir det otroligt!!!
Med många minnen bakom oss, har vi nog många kvar. 
Hipp hurra Alva, må du leva i hundra dar!!
 
 
 
18 bast juuu!!!!!!!!!!!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHHAHA så satans bra!!!!

2014-04-02 @ 19:58:05
URL: http://teenagelogic.blogg.se
Postat av: Alva

ÄLSKAR DIG

2014-04-02 @ 21:20:59
Postat av: Jasse

Asså gud becca du e typ asbra på o rimma på riktigt XD Fint fölsisrim hihi

2014-04-03 @ 00:15:36
Postat av: Becc

Haha whey tack kompisar <333

2014-04-03 @ 09:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0